31/5/11

S'HA ACABAT

S’HA ACABAT / ELS PETS


Corregeix els errors que hi ha en aquesta cançó

Un núvol pasa i els carrers s´han enfosquit
i fot un ram com els de quant era petit.
Darrera els vidres jo m´ho miro arropit,
ma mare sent Roberto Carlos tot fen el llit.

Ara jo flipo amb aquell gat blau i trist
i moro de enyoransa perqué no ets aqui.
La pluja m´ha portat records d´aquell istiu
que vam passar junts en el teu pis de Cambrils.

Ma mare mai va creure que només fossim amics,
ella ens protegía de la llengua dels veíns
perquè si eras a casa em veia tant feliç
no ho entenia, però un fill és sempre un fill.

Uooo, dos cossos emmig de la sorra,
rebolcant-se abrassats.
De la ment no se’m esborra,
no puc creure´m que s´ha acabat. S´ha acabat.

Va apréixer enboltada de misteri,
en el primer moment tot va semblà normal.
Borratxeres, descontrol, mais i rialles,
l´endemà jo amb ressaca i ell amb ella s’en va anar.

Però ara aquell núvol lentament ja ha passat
ja no plou i el cel gris sembla que s´ha escampat
i un gran amor no pot morirse així
del cassette de ma mare m´ha semblat sentir.

Uooo, dos cossos emmig de la sorra,
rebolcant-se abraçats.
De la ment no se’m esborra.
no puc creure´m que s´ha acabat. S´ha acabat.

Però ara aquell núvol lentament ja ha passat
ja no plou i el cel gris sembla que s´ha escampat
i un gran amor no pot morir-se així
del cassete de ma mare m´ha semblat sentir.








Versió corregida

S’HA ACABAT / ELS PETS


Un núvol passa i els carrers s'han enfosquit
i fot un ram com els de quan era petit.
Darrere els vidres jo m'ho miro arrupit
ma mare sent Roberto Carlos tot fent el llit.

Ara jo flipo amb aquell gat blau i trist
i moro d'enyorança perquè no ets aquí.
La pluja m'ha portat records d'aquell estiu
que vam passar junts en el teu pis de Cambrils.

Ma mare mai va creure que només fossim amics
ella ens protegia de la llengua dels veïns
perquè si eres a casa em veia tan feliç
no ho entenia, però un fill és sempre un fill.

Uooo, dos cossos enmig de la sorra,
revolcant-se abraçats.
De la ment no se m'esborra.
no puc creure'm que s'ha acabat. S’ha acabat.

Va aparèixer envoltada de misteri,
en el primer moment tot va semblar normal.
Borratxera, descontrol mais i rialles
l'endemà jo amb ressaca i ell amb ella se'n va anar.

Però ara aquest núvol lentament ja ha passat
ja no plou i el cel gris sembla que s'ha escampat
i un gran amor no pot morir-se així
del cassette de ma mare m'ha semblat sentir.

Uooo, dos cossos enmig de la sorra,
revolcant-se abraçats.
De la ment no se m'esborra.
no puc creure'm que s'ha acabat.