21/9/11

Redacció

Millora la redacció del text següent.

Cada matí les meves germanes fan les mateixes coses. Les meves germanes esmorzen. Les meves germanes esmorzen. Les meves germanes van a una piscina. Ja fa dos anys que les meves germanes van a una piscina. Les meves germanes encara no saben nedar. Les meves germanes es dediquen a fer-la petar tot el matí amb uns amics de les meves germanes, més joves que Les meves germanes. Les meves germanes troben uns amics a la piscina. Els amics es passen tot el dia a la piscina. L’única aspiració dels amics és posar-se ben morenos. Es fa l’hora de dinar. Les meves germanes s’acomiaden dels amics. Les meves germanes se’n tornen cap a casa.



Nova redacció
Cada matí les meves germanes fan les mateixes coses. Esmorzen i van a una piscina (ja fa dos anys que hi van, però encara no saben nedar). Es dediquen a fer-la petar tot el matí amb uns amics que hi troben. Aquests nois, més joves que elles, es passen tot el dia a la piscina i la seva única aspiració és posar-se ben morenos. Quan es fa l’hora de dinar, les meves germanes s’acomiaden dels amics i se’n tornen cap a casa.

Cada matí les meves germanes fan les mateixes coses. Després d’esmorzar, se’n van a una piscina. Malgrat que ja fa dos anys que hi van, encara no saben nedar. De fet, es dediquen a fer-la petar tot el matí amb uns amics que hi troben, uns nois encara més joves que elles que s’hi passen tot el dia amb l’única aspiració de posar-se ben morenos. Quan es fa l’hora de dinar, les noies s’acomiaden d’ells i se’n tornen cap a casa.